Поширені питання:

Як налаштувати дитячий GPS годинник в додатку SeTracker?

  1. Придбайте сім-карту: пакет інтернету – від 500МБ в місяць, тип – 2G (GPRS), для повноцінного використання функцій повинен бути позитивний баланс.
  2. Встановіть сім-карту в годинник: розмір – micro або nano, в залежності від моделі годинника.
  3. Зарядіть годинник (час повного заряду – до 180 хвилин).
  4. Скачайте додаток SeTracker на смартфон (сумісність з Android та IOS).
  5. Зареєструйте годинник в додатку, використовуючи такі дії:

– встановіть  регіон “Європа і Африка”, натисніть кнопку “Реєстрація”;

– придумайте і введіть “Логін” (електронна пошта) і “Пароль” (від 6 до 12 символів), а також запропонований код, натисніть кнопку “Реєстрація”;

– відскануйте або введіть вручну унікальний “REG CODE”, який розташований на задній кришці годинника, а також введіть ім’я дитини і члена сім’ї (тато або мама), натисніть кнопку “ОК”;

Реєстрація завершена, необхідно ввести діючі дані “Логін” і “Пароль”.

  1. Зробіть настройки:

– встановіть APN (передача даних по “Інтернет”) – для цього відправте на номер сім-карти, встановленої в годинах, просте текстове повідомлення, в залежності від оператора зв’язку:

Більшість налаштувань встановлюється автоматично.

Якщо ви бачите повідомлення «Часы не подключены» – встановіть правитьну IP-адресу за допомогою смс-команди    pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

Якщо SeTracker показує «Нет сетевого оборудования» – відправте на годинник смс з командою           pw,123456,apn,internet#

– встановіть в додатку режим роботи геолокації (нормальний режим: кожні 10 хвилин);

– встановіть в додатку часовий пояс (+3 для України);

– встановіть в додатку необхідні номери в телефонну книгу і номери SOS .

 

ВАЖЛИВО: Для того, щоб додаток коректно визначив модель годинника, протягом 20 хвилин годинник повинен перебувати на відкритому просторі, після чого необхідно перезайти в додаток.

 

  1. Правила експлуатації годинника

Для того, щоб годинник прослужив довгий час, дотримуйтесь простих правил експлуатації:

використовуйте адаптер живлення напругою не більше 5 вольт (5V) і силою струму не більше 1 ампера (1А);

не використовуйте автомобільні зарядні пристрої з джерелом живлення 12 вольт (12V);

не вмикайте годинник з нульовим зарядом акумулятора;

не залишайте годинник підключений до зарядного пристрою, після повного заряду акумулятора (час повного заряду – до 180 хвилин);

не залишайте годинник на працюючих електричних, побутових і магнітних приладах;

не намагайтеся самостійно здійснити ремонт годинників.

Все, насолоджуйтеся стабільною роботою годинника!

 

  1. 3. Годинник швидко розряджається, що робити?

Як правило, заряд елемента живлення (акумулятора), встановленого в годиннику виробником, тримається близько 1 доби (нормальний режим використання годин), в режимі телефонної розмови – до 120 хвилин. Якщо годинник (в режимі очікування) тримає заряд менше 12 годин, то:

Зверніть увагу на режим геолокації, встановленого в додатку. Для використання годинника рекомендується використовувати режим геолокації “кожні 10 хвилин”. Якщо в додатку встановлений щохвилинний режим геолокації, то батарея буде розряджатися набагато швидше.

Зверніть увагу на те, що USB-кабель, адаптер живлення, USB-порт ноутбука / комп’ютера не пошкоджені.

Зверніть увагу на впливаючі фактори. Волога всередині корпусу, утворення корозії та ін., А також нестабільне інтернет-з’єднання, нестабільний зв’язок оператора можуть безпосередньо вплинути на розряд елементу живлення (акумулятора).

ВАЖЛИВО: Для того, щоб годинник прослужив довгий час, дотримуйтесь простих правил експлуатації. При виявленні ознак потрапляння вологи та інших факторів, необхідно звернутися в Сервісний центр.

 

  1. Чому розташування визначається з великою похибкою?

Якщо місцезнаходження визначається неправильно:

Зверніть увагу на актуальність даних. Переконайтеся, що натиснули кнопку “уточнити” і дочекалися поточного оновлення геолокації, можна закрити / відкрити вкладку “Де дитина?”, В такому випадку геолокація визначається швидше.

Зверніть увагу на позиціонуванні. Місцезнаходження визначається на основі сигналів GPS, LBS (стільникові вишки), WI-FI (в деяких моделях). GPS дає найбільш точне місце розташування (похибка від 5 до 50 метрів), LBS – приблизне місце розташування (похибка від 300 до 1500 метрів), WI-FI – місце розташування середньої точності (похибка від 50 до 100 метрів). Визначення через LBS характерно, коли годинник знаходиться в будівлі, де бетонні стіни глушать GPS сигнал, через WI-FI (в деяких моделях) – характерно, коли годинник знаходиться в будівлі, де є сигнали WI-FI зв’язку.

 

  1. У SeTracker спливає повідомлення ” Очікує авторизованого пристрою”?

Відправте IMEI код годинника на Viber номеру, вказаного в гарантійному талоні. Дочекайтеся відповіді «IMEI ok» та проскануйте код реєстрації знову – помилки більше не буде.

 

  1. У SeTracker немає пункту “Зворотній дзвінок”?

“Зворотній дзвінок” – це функція програми, після реєстрації годинника в SeTracker у вкладці “Налаштування” може бути відсутнім даний пункт.

Рішення:

“Прогуляти” годинник протягом 20 хвилин на відкритому просторі, після чого перезавантажити годинник і додаток. Перевірте “Зворотній дзвінок”.

Надішліть на номер сім-карти, встановленої в годинах, просте текстове повідомлення, для установки параметрів: pw,123456,setmt,1# У відповідь має прийти повідомлення-підтвердження, що настройка встановлена, потім перезавантажте годинник і додаток. Перевірте “Зворотній дзвінок”.

ВАЖЛИВО: У деяких випадках потрібно більш тривалий час (до 48 годин) для того, щоб пункт “Зворотній дзвінок” з’явився в додатку SeTracker.

 

  1. Я забув пароль і не можу відновити доступ до SeTracker?

Відправте IMEI код годинника на Viber номеру, вказаного в гарантійному талоні. Дочекайтеся відповіді «IMEI ok» та зареєструйте новий обліковий запис.

 

  1. Немає відповіді на питання?

Якщо відповіді на питання не допомогли –  залиште заявку на проведення настройки годин в даній формі, після виявлення проблеми передзвонимо або направимо СМС-повідомлення про рішення питання.

Якщо жодна відповідь на питання не допомогла – пропонуємо Вам заповнити форму, після розгляду якої в 24-годинний термін АСЦ  приме рішення щодо наступних кроків урегулювання питань із вашим питанням.

АСЦ, протягом 5 робочих днів з моменту отримання пристрою забов’язується надати висновок щодо стану пристрою

Варіанти вирішення сервісних питань:

1. Гарантійний випадок (дефект виробника) – підлежить обміну чи поверненню грошових коштів;

2.НЕ гарантійний випадок – у випадку якщо підлягає ремонту – АСЦ ремонтує Ваш пристрій і надає гарантію строком – 30 днів.  У випадку якщо ремонту не підлягає – відправляємо покупцю;

3. АСЦ надає висновок про  Гарантійний випадок – покупець звертається до точку продажу.

Графік роботи АСЦ:

Понеділок – П’ятниця з 10:00 до 18:00

У випадку потреби відправки вашого пристрою до Авторизованого Сервісного Центру (АСЦ) – це здійснюється за допомогою Нової Почти [м. Київ, №394]

1.Правила та умови зберігання і експлуатації:

а) Температура повітря від 0°ᶜ до +40 °ᶜ, вологість повітря не більше 60-65%;

б) Не допускати потрапляння прямих сонячних променів, рідини та дії екстремальних температур;

в) Не замикати контакти між собою;

г) Не застосовувати разом з пристроями та роз’ємами розміри, форма і призначення яких не передбачені виробником;

д) Товар містить хімічні сполуки Li, Со, Mn, P, Ni.

2.Умови гарантії:

а) Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно та чітко зазначених: моделі, серійного номера продукції, дати продажу, чітких реквізитів і печаток фірми продавця;

б) Виробник встановлює строк служби для всіх типів основних пристроїв- 1(один) рік;

в) Гарантійне обслуговування здійснюється виключно в авторизованому сервісному центрі, реквізити якого вказані у гарантійному талоні;

г) Негарантійне обслуговування виробу здійснюється за бажанням споживача на платній основі.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

1. Гарантійне обслуговування товару можливе протягом терміну, вказаному у гарантійному талоні від дати придбання;

2. Гарантія не розповсюджується на аксесуари, що входять до комплекту пристрою:

а) Носії інформації;

б) З’єднувальні кабелі і навушники (крім випадків, коли навушники не являються аксесуаром);

в) Чохли, паски, аксесуари для транспортування, документацію, що додається до виробу;

г) Витратні матеріали, такі як акумуляторні батареї (крім випадків, коли дефект виробу був допущений в процесі виробництва або викликаний дефектом матеріалів);

3. Гарантія не розповсюджується у випадках:

а) Неможливості визначити заводський номер пристрою (його відсутність або ушкодження);

б) Порушення встановлених правил експлуатації, використання пристрою не за призначенням;

в) Наявності зовнішніх або внутрішніх ушкоджень, спричинених недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за пристроєм (застосування хімічно активних рідин, наявність тріщин, слідів удару, потрапляння всередину вологи, пилу, бруду і т.д.);

г) При наявності ушкоджень, спричинених потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин, рідини, комах або дією екстремальних температур;

д) Пристрій має дефект, спричинений дією непереборних сил, нещасними випадками, невмисними або необережними діями споживача або третьої особи;

е)Ушкодження або невідповідне функціонування пристрою спричинене збоями або невідповідністю стандартам телекомунікаційних живильних кабельних мереж чи іншими зовнішніми факторами;

4. Сервісний центр не несе відповідальності за збитки або втрату будь-яких даних та файлів, що зберігаються у внутрішній пам’яті пристрою після діагностики та надання гарантійного обслуговування;

5. Всі транспортні витрати залишаються за споживачем і не підлягають компенсації.