Гарантії Gelius

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі дефектів в матеріалах, а також заводських дефектів.
Гарантія надається на термін до 12 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його придбанні.

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього, будь ласка, забезпечте наступні параметри:

  1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам, інше;
  2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  3. Збережені всі ярлики і заводське маркування.

У разі якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?

  • В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки виробника за номером телефону +380634355121
  • Обміняти або повернути товар можна заповнивши форму повернення товару для діагностики.
  • Після того як форма оброблена ви можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або ж повернемо гроші.
  • Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленої комплектації, упаковки і наявності документів, які підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
  • "Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний термін"
  • Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний.

Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:

  1. Товар в повній комплектації.
  2. Гарантійний талон.
  3. Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
  4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту.

У яких випадках гарантія не надається?

Згідно із законом гарантія втрачає силу при таких умовах:

  • пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і інше;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або НЕ обережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, або порушені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
  • серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу товару;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус
  • сторонніх предметів і т.д.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і підключення товару до інших пристроїв;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервисное обращение