Гарантії Gelius
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі дефектів в матеріалах, а також заводських дефектів.
Гарантія надається на термін до 12 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його придбанні.
Обмін / повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Для цього, будь ласка, забезпечте наступні параметри:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам, інше;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування.
У разі якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОбСЛУГОВУВАННЯ
1. Гарантійне обслуговування* товару можливе протягом терміну, вказаному в гарантійному талоні, від дати придбання.
2. Гарантія на придбаний товар забезпечусться при виконанні покупцем правил експлуатаціЇ та зберігання. При наявності дійсного гарантійного талону, товарного чеку, повної комплектації упаковки та товару.
Де і як можна обміняти / повернути товар неналежної якості?
- В першу чергу, якщо у вас виникли проблеми з налаштуванням товару - зверніться в службу підтримки виробника за номером телефону +380634355121
- Надати короткий опис проблеми, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути надіславши лист на електронну адресу service@gelius.ua.
- Після того як ваше звернення буде оброблене ви отримаєте:
- номер звернення
- короткий опис подальших дій
- Після цього можете відправити товар за допомогою компанії "Нова Пошта". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або ж повернемо гроші.
- Обмін і повернення товарів неналежної якості здійснюється за рахунок покупця
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
- Протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленої комплектації, упаковки і наявності документів, які підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).
- Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний.
Для цього, будь ласка, надайте нам наступне:
- Товар в повній комплектації.
- Гарантійний талон.
- Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
- Номер звернення до сервісного відділу.
У яких випадках гарантія не надається?
Згідно із законом гарантія втрачає силу при таких умовах:
- пошкоджена цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і інше;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або НЕ обережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, описані в експлуатаційних документах або в гарантійному талоні;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, або порушені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товар або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Гарантія не розповсюджусться на аксесуари, зовнішні та внутрішні елементи живлення, що входять до комплекту пристрою та природного зносу елементів (потертості корпусу пристрою, подряпини, i т.п.).
- Гарантія не розповсюджусться на зовнішні носїі інформацїі, супутні товари та аксесуари, що використовуються разом з придбаним товаром.
- природний знос або вичерпання ресурсу товару;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, яке виникло в результаті недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус
- сторонніх предметів і т.д.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які викликані результатом з'єднання і підключення товару до інших пристроїв;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Електронний гарантійний талон – це сертифікат в електронному вигляді, який дозволяє скористатися сервісним обслуговуванням, використовуючи гарантію виробника. |